aku angkut bebarang; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Jam 11 pagi aku bertolak semula ke Kuala Kangsar gan 2 org anak murid aku herm tujuan aku ada 3;

1. aku nak angkut bebarang kat umah sewa aku;

2. aku nak anto 2 org murid aku (yet gan kimi) sbb deorg ikut aku balik kg

3. pi umah undanga nperkahwinan murid sekolah aku;

hujan dari umah aku sampai le aku sampai umah aku balik huhuhu kire sepanjang hari ar kan herm... penat2 siap kene hujan sepanjang hari buat otak aku jadi beku dan akibat nye seawal jam 8 mlm aku dah duk dalam kelabu selimut dan sempat gak menaip hahahahaha hampehhhh..

p/s; aku nak tido awal gan kucing kuning aku hermmm

aku;
toktua ( tak ada sakti sbb demam huhuhuhu );
22 nov 2009;
dalam kelambu aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^