jamuan kelas tahun 4; aku

Author: Tok Tua Sakti /

Cam biasa, da minggu akhir ni penuh gan jamuan je la hehehehe dan dimula kan pada hari ni 16 nov 2009 - isnin hehehehe. Dan cam biasa kalu bab makan ni memag paling meriah punya hahaha terutama aku huhuhu sampai baju pun leh terkena kek cam bebudak kahkahkah hampehhh...


( semua duru2 SKB )

( peserta yg paling awal makan hahaha )

( laksa menu utama hehe laksa kuala )


( macam2 ada huhuhu )


( cam lapo sungguh ni hahahaha )


( guru2 SKB )

( makan...makan...makan )

( lengan baju dilipat nak cover terkena kek hahaha )

( Guru Besau )
( aku )

( huhuhu ada patung 2 hehehe )

( bebudak tahun 4 )

( bebudak tahun 4 )

( bebudak tahun 4 )


p/s; syok sungguh makan free ni hahahahahaha
aku;
toktuasakti;
16 nov 2009;
aku setia di sini;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^