aku;aku dan aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

"org yg sentiasa gembira dan tersenyum bahagia, terdapat sisi gelap didalam hati nya yg mana org lain tak pernah tahu"

Hehehehe tentu korang panah alami perkara yg sama @ pernah dengar ayat yg sama kan em.... tetiba je aku tgk TV dan ayat ni kuar dari mulut HERO dia hehehehehe dan aku tak tujukan pada sesiapa OK.

Ape yg aku nak kite sama2 fikir kan ialah, adakah masih releven untuk "kite berpura2 bahagia atas kebahagian org lain?" hehehehehe dan bagi aku ni ayat tahun 60-an je em. Sbb bagi aku ayat yg sesuai untuk zaman skg ni, "kita perlu cari kebahagiaan dengan cara sendiri dan untuk diri sendiri" tapi jgn sampai org lain sakit hati hehehehe amacam? leh pakai ke teori aku??? ni solution masa aku tgk TV 2 la kan hehehehehe mana tau leh korang guna pakai hehehehe termasuk la aku hahahahahaha herm...... lu pikir ar sendiri......(tiru ayat Nabil) huahuahua...

p/s; kalu kita bahagia, mengapa perlu berpura2 ok...ape yg penting????? aku happy hahahaha

aku;
toktuasakti;
24 nov 2009;
depan TV;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^