roti debab; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.....

Awal pagi ni mak aku masak "Roti Debab" huhuhuhu ni merupakan makanan kegemaran aku masa kecik2 dulu. (sorry ar aku makan sampai lupe nak ambik gambo huhuhhu) aku makan banyak gile sbb da lama betul mak aku tak buat roti ni sampai sepupu aku pun terkejut sebb dah lama beno tak dengor nama "roti debab" hehehehe.

Yg aku ingat, cara nak buat roti ni;
1. tepung
2. parut kelapa
3. air

kome gaul kan semuanye pas 2 jadi kan dia cam saiz roti canai pastu gorengkan hehehehe

Selamat Mencuba....

Makanan ni sesuai sungguh makan waktu hujan gan kopi O panas herm memg best gile hahahaha. Dan akibat dari makanan tersebut maka nye aku pun kene le basuh pingan, sapu sampah dan lipat baju hahahahahaha ( upe nye mak aku pancing je hahahaha ).

p/s; lain kali aku tangkap gambo roti 2 OK.

aku;
toktuasakti;
25 nov 2009;
waktu hujan;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^