aku; taiping; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Pas balik dari koje aku terus siap untuk pi ke Taiping gan Cg Bad kawan aku dengan tujuan yg penting hehehe tujuan ape? hehehehe buat masa ni rahsia dulu ar kan hehehe sebab gile punya penting sama ada hidup @ mati huhuhuhu beso punya projek ni hehehehe tapi yg pasti bukan cari Nyah a.k.a pondan hahahaha.

Sementelah dah sampai ke Taiping dan selesai kerja kami, Bad bawak aku pusing2 kat Taiping ni dan aku pun dah lupa bila kali akhir aku datang sini herm. Dan alhamdulillah banyak tempat yg bagus aku dah jumpa dan sempat lepak2 kan hehehehe dan yg pasti aku happy gile ari ni walaupun penat gile huhuhuhu.

Cam biasa aku tangkap gambo banyak2 dan korang tengok2 ar em...kalu ada ape2 korang komen je la hehehehe...

( selamat datang ke muzium taiping )

( aku a.k.a hero )

( cantik kan ? )

( siap tak pakai kasut tu hehehe )

( cg bad a.k.a pemandu pelancong aku )

( seladang a.k.a kejo yeop kejo hahahaha )

( penjara taiping hehehe takut siut... )

( moyam dulu2 )

( kepala ketapi hehehe )


( batu peringatan pembunuhan J.W.W BIRCH )
( cam aku lagi ensem kan huhuhu )

( kapal tobang tok yang aku hahahaha )

( pilot aku hahahahaha )

( bangunan lama dah kene tinggal pun )

( KTM; ni je la yg tinggal perkataan "melayu" )

( port shopping hahaha )

p/s; baru aku tau yg kawasan Taiping ni beso sungguh hehehe penat siut....
aku;
toktuasakti;
18 nov 2009;
enggor> taipin;
umah sewa aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

TOK...cantik betul kawasan ni kan..nape tak pernah bawak lady ke tempat ni???sedey tul..

"Bila lagi kenangan ini bertandang?"

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^