lemang lagi; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua...

Pepagi ni aku kene bangun awal sebb nak kene "kobok nyor" ( kupas kelapa) gan siap kukur sekali sbb mak aku nak buat LEMANG herm. Oleh kerana aku sorg je anggota yg ada kat umah ni maka dengan rasmi aku le yg kene buat a.k.a tolong mak aku huhuhu sob..sob..sob..

Nak tak nak pun aku kene tolong gak kan em. Bagi aku setakat buat lemang aku tak kisah, jgn suh kacau dodol sudah huhuhu leh patang pinggang yeop hehehehe.

Oleh kerana koje ni habis dalam jam 3 petang aku tak bt ape2 la hari ni huhuhu sian2.... panas muka main gan api huhuhuhu ( 2 baru api dunia, belum neraka adaoii2 )...

p/s; anak buah aku balik kg. leh suruh mengurut hahahhahaha

aku;
toktuasakti;
26 nov 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^