bila aku dah x ada koje hahaha; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Masa aku ambik gambo2 ni masa hari ( SELASA 12 okt 2009 ), memandangkan bebudak Tahun 6 pun da X ada kelas dan dah nak meninggalkan sekolah dan nak dijadikan cite deorg jemput aku bergambo dan aku OK je hehehe ( cam artis pulak hehehe ) x ah, mesti deorg nak bt kenang- kenangan dan cam 2 gak aku kan em. Dan le aku bila da tak ada koje hehehe...


- pengawas2 pempuan Tahun 6 -

- pengawas2 lelaki Tahun 6 -
Cam biasa koje aku hehehe, aku akan masuk kelas Pra ikut masa aku ar kan hahaha tengok2 deorg buat koje dan layan2 deorg hehehe hapy2 herm mmg dunia budak2 herm ( aku cam2 gak kot dulu2 em )

- pra 2 -

- Pra 2 -

- Pra 2 -
Em 2 je kot koje aku sepanjang hari 2 hehehehe nak wat cam ne kan, HERO le kate kan hahaha yg penting koje aku setel dan aku leh buat ape yg aku rasa leh megumbira kan hati aku em.

p/s; semua makhluk kat dunia nak happy, tapi jgn bina kegembiraan dengan kesedihan org lain OK, pasti tak akan selamat DUNIA & AKHIRAT hahahaha ( aku rasa2 ar kan hehehe ) ape2 pun aku harap korag pun HAPPY gan dunia korang em...

aku;
toktuasakti;
14 okt 2009;
SKB enggor;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^