persiapan hari kantin; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Sepanjang hari kat bilik guru sibuk dengan persiapan hari kantin hehehe termasuk le aku pun menyibuk sekali hahaha dan pasti ar port aku kat tempat karaoke hahaha dan sehari suntuk gak le aku melalak sampai sakit tekak hahaha padan muka aku hahaha.

( cg nuar tido je la hahaha )

( membungkus hadiah )

( tak nampak pun gambo aku hahaha sebab aku pi mengulo kat kantin hahaha )


p/s; memang padat sungguh kat sekolah rupenye herm ...
aku;
toktuasakti;
21 okt 2009;
enggor & aku:

3 comments:

puteri kayangan impian said...

mesti best hari kantin sekolah kan...kat sekolah sye pn ada dlu...tapi dah tinggal sejarah...dah lama tinggal sekolah 2...hehehe

toktuasakti said...

x studet ke???

puteri kayangan impian said...

study la...kira dah lama tinggal sekolah 2...sekarang dah di alam universiti...hehehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^