ganti cikgu; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua kekawan, teman dan sahabat yg aku muliakan serta pengunjung umah aku (blog).

Pagi2 ni masa aku nak sarapan pagi sambil menikmati Nasi Lemak Kak Non dan Kopi yg pekat likat yg mampu menaikkan semangat pagi aku tetiba terbantut bila kene panggil gan PK 2 herm. Macam mana pun aku habiskan makan pagi baru leh jumpa PK kan hahahaha ( macam HERO je kahkahkah ).

Owh... rupe nye kene ganti kelas je hehehe tak de masalah punya dan subjek nye PJ je pun hahaha dan aku bagi le bebudak main ape yg deorg naik main sampai nak cabut kaki gan tangan deorg leh berhenti hehehehe.


Dan nak disedapkan cite, aku gan Cg Mat pun joint sekali hahahaha ( cam aku cakap aku tak pandai main spesis BOLA kan hehehe ) tapi ternyata pagi 2 aku leh gak le main kan hehehe ( sebb main gan bebudak hahaha ) dan yg penting menag kan hahahaha.
p/s; Happy sungguh main binatang ni rupe nye huhuhuhuhu/baju cg mat koyak hahaha....


aku;
toktuasakti;
15 okt 2009;
pagi;
SKB enggor;
aku serasi disini:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^