bacaan baru aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua;

Semalam kenalan aku perkenal kan aku l laman blog dan satu lan web yg bagus untuk aku hehehe. Mungkin dia tau yg aku mmg minat membaca2 benda2 cam ni hehehehe ( sebb dia selalu pinjam buku2 aku hahahaha). Da 2 hari aku baca kedua2 laman ni je herm mengagum kan sungguh dan mampu membuat kan otak aku bergerak macam dah dicucuk jarum2 hahaha.

ni laman dia ;

http://mistisfiles.blogspot.com/
http://ibnuyaacob.com/

2 pun kalu korang minat. Kalu sahabat2 ada @ tau artikel2 yg cam ni bagitahu kat aku em hehehe ( tak yah ar aku beli buku hehehe ) untuk aku dapatkan bahan2 ni kan hehehe. Mungkin aku minat membaca dan sebahagian masa aku bila bukak internet banyak menghabis masa membaca artikel je pun sbb yg lain aku tak minat hehehe.

p/s; kite kongsi ape yg leh membawa kepada kebaikan em...

aku;
toktuasakti;
05 okt 2009;
mlm/ 12.o5;
enggor yg sejuk:

2 comments:

Anonymous said...

tema kase la bro..kasi tau 2 link tue..mmg best ar blog tue.buka mata dan minda...
keep the good work!

toktuasakti said...

ok bro, kalu ada link yg bagus2 kite kongsi sesama ok...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^