cat part 2 + karaoke; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang buat semua yg sentiasa mengikuti perkembangan blog aku hehehehe ( sama ada aku kenal korang @ tak, aku syg gak kan hehehe )

Cam aku cakap semalam, ari ni kami meneruskan usaha mengecat dewan untuk hari ke 2. Dan untuk misi kali ini kami cat untuk luar dewan pulak dan cepat sungguh koje2 ni dilakukan hahaha bagus2 pekerja sekolah ni hahaha.

Ari ni tugas aku mengemas dewan dan pentas ( cam biasa ) sbb esok sekolah akan mengadakan sambutan Hari Raya peringkat sekolah hehehe ( makan lagi hahaha ). Dan semuanya berjalan dengan baik.. alhamdulillah.

Pas habis semua kerja hahahaha bermula la projek yg lebih menarik kakaka KARAOKE hehehe ( mmg aku suka projek ni ) ole kerana sambutan esok ada sekali gan lagu2 raya maka aku gan guru2 yg lain test suara dulu la kan hehehe bagus2 happy sungguh ar em ( patut ar serak suara aku hampeh ). Yg bertamh hebat bila bebudak pun nyanyi sama hehehe kire surpot la kan ( peminat2 aku la 2 hahaha ).

korang tgk gambo2 je la ek em.... ( sakit tekak da... )


- aku nyanyi siap pakai "apron " lagi tu hehehe, korg tgk peminat2 aku kat belakang 2 hahaha -

- cat bro -

- aku gan peminat tahun 6 hahaha -

- aku gan peminat2 tahun 4 ( betul ke???? ) -

- peminat2 aku tahun 6 (penyanyi latar hahaha ) -

- cam biasa suara cam jamal abdilah hahaha -

- ni penyanyi utama -

- cikgu Mat, sora cam ramli sirap 2 hehehe -

- ops...ni untuk program esok -

- aku jadi pemerhati untuk koje2 mengecat hehehe -

- ni HERO kat sekolah -

- cg Hajar pun pemerhati gak ni hehehe -

- tgk, MANDUR pun tau koje arr ( aku?? hehehe mengulor je la hahaha ) -

p/s; aku mmg gile kalu menyanyi ( walaupun sora aku cam M.Nasir harharharhar ) perasaan aku je 2 hehehe


aku;
toktuasakti;
07 okt 2009;
SK Beluru;
lama tak "KAROK" gan kekawan;
enggor & aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Tok...~
nanti kita karok same2 ek.. ingat tak yang kita karok depan laptop aritu.. hehe masih dalam simpanan.. ari2 tengok tok nyanyi sumbang..(tak baik memuji je nanti riak plak, kutuk bleh ar depan2 lagi...huhuhu) padan ar kat sini ujan je...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^