sesibur senja; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

sesibur senja;
terbang tinggi menuju cahaya
hidup nya penuh dgn gulana
kerna mencari cahaya cinta
yg telah kelam ditutup gerhana;

sesibur senja;
iringi malam menutup cahaya
kerna ia penawar duka
kerna sesibur adalah setia
bersama- sama cahaya;

sesibur senja;
andai malam menjadi duka
kerna malam menutup cahaya
pasti esok cahaya menjelma
kerna cahaya adalah cahaya;

sesibur senja;
berikan lah cahaya
untuk sesibur senja
kerna cahaya adalah kehidupan
yg membentuk harapan:

p/s; tetiba sesibur masuk bilik aku herm, mungkin hujan kot em...

aku;
toktuasakti;
16 okt 2009;
umah sewa aku:

6 comments:

MeLaTi PuTeH said...

best puisi ni... :)

toktuasakti said...

ek? TQ le pada sesibur yg masuk dalam bilik tok malam tadi hehehehe

MeLaTi PuTeH said...

da die tau tok ngumpat die hahahaha

puteri kayangan impian said...

thanks tok sebab buat blog ni...aku happy sgt baca blog ni...time aku xhappy aku baca blog tok...terubat sikit ati aku yang lara,huhuhu....

MeLaTi PuTeH said...

jiwang gak ko ni ek

toktuasakti said...

TQ pada TUHAN yg beri Tok KUASA ... alhamdulillah....

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^