rasul melayu a.k.a hampeh hahaha; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


'Rasul Melayu' dipenjara 10 tahun, 6 sebatan Oct 21, 09 5:05pm ;

Ketua ajaran sesat "Rasul Melayu", Abdul Kahar Ahmad hari ini dijatuhi hukuman penjara 10 tahun, denda RM16,500 dan enam sebatan oleh Mahkamah Tinggi Syariah di Shah Alam selepas mengaku bersalah terhadap lima tuduhan pindaan mengikut Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor 1995. ( sumber: malaysiakini )
Hahahaha da aku cakap kan hahaha ngaku salah gak mamat ni ek, aku ingat kan dia naik ke langit gak cam kawan dia Ayag sekeping hehehehe herm. Maka tepat le kata2 Ustaz Shahril Long yg dia ni BABI, pengikut2 dia GILA BABI hahaha ( sori ok bukan aku yg cakap em.. ) tapi kalu pendapat aku la kan, hanya org2 yg ada SAWAN BABI je yg ikut dia ni hahahah ops... sori terlepas cakap hahahaha
p/s; pas ni agak2 ape pulak la yg nak kuar ek hehehe mana tau ada "ayah" lain pulak ke hahaha
aku;
toktuasakti;
21 okt 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^