ayat2 cinta; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Tetiba aku belek2 balik buku Ayat- ayat cinta tulisan Habiburrahman El Sharazy: Bukan niat nak baca sekali lagi pun, sebb cikgu2 kat sekolah nak pinjam maka aku pinjamkan dan tetiba aku terlihat note kat belakan buku ( setiap buku yg aku beli biasa nye ada note );

buku ni beli kat MPH BOOKSTORES;
kat THE SUMMIT USJ;
pada 31/ o8/ 2008;
Hari Merdeka;
Tok Kelana Bota;

catatan;

Tentang Ayat Ayat Cinta;
Maka adalah Agong;
Cinta Agong ;

Adalah serta jiwa- jiwa;
menakhluk segala duka isi nya;
Rahsia;

Maka keberangkatan bagi Sang Pencipta;
yang sering menyinta;
kerana kita adalah pencinta;
yg setia:

p/s; hehehe aku pun da lupa kat mana aku beli buku ni hehehe, pelik ek aku tak jumpe pun MPH kat ipoh, plez kalu sape yg tahu MPH kat ipoh bagitahu kat aku plez!!!!!

aku;
toktuasakti;
29 okt 2009;
enggor yg sepi;
umah sewa aku:

3 comments:

puteri kayangan impian said...

ala tok jiwang la plak...tapi aku suka baca buku 2,tangkap nangis la...hehehe..kat ipoh xde, kat KL ada la, kat midvelly...

Tok Tua Sakti said...

herm kat KL memag ar banyak puteri; kat s.alam pun dah 3 tempat tapi agak2 kat kayangan ada tak? hehehe just gurau hehehehe

MeLaTi PuTeH said...

em... jauh betul puteri ni turun dari kayangan p ipoh... ke duduk ipoh ni.. em... kat ipoh ade MPH ke?

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^