mengejar hujan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang buat semua; Assalamualaikum .....

Petang tadi aku dapat buat pekara yg dah lama aku nak buat heheheAlhamdulillah. Aku keja hujan petang tadi hahahaha; cam mane ek? teori nye simpel je. aku nak tahu dari dulu lagi "sempadan" antara hujan hehehe ok tak? (mesti korang pun penak terfikirkan?).

Akhirnya aku dapat lihat dan duduk antara kedua sempadan antara jarak 5 kaki je hahaha aku cukup puas hati sbb mmg dah lama aku nak buat benda ni herm.

Harap2 aku dapat buat lagi dan siap bawak kamera sekali hehehe (takut kamera aku rosak kene hujan tadi) hahahahaha Alhamdulillah...

p/s; nasib tak basah lenjun kene hujan hehehehehe . Yg penting aku tak kan kejar kumpulan HUJAN hehehe.

aku;
toktuasakti;
10 okt 2009;
umah aku;
aku dan hujan:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^