ini isnin yg indah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


( perhimpunan pagi )

( ukur padang bola baling )

( hehe siap "pose" mantap 2 hahaha )

( aku ukur padang? )

( driver ukur padang hehehe )

Assalamualaikum semua....
Hari ni hari Isnin 19 okt 2009; macam biasa perhimpunan pagi herm, sepanjang perjalanan pi sekolah hujan je hehehe maka banyak le babi2 hutan melintas dan terpaksa le aku jadi pemandu yg " pro" walaupun bawak kancil je huhuhu.
Dan program seterus nya aku kene ukur padang bola baling gan cg Yusri herm dan sebb tugas aku hari Khamis ni ( hari kokurikulum ) maka aku pun joint le sekali ( panas betul ar ) herm.
Macam biasa aku jadi watak tambahan je la kan hehehe dan duduk bawah pokok je la sebab tak tahan panas sgt2 hehehe.
p/s; hahaha org gile je yg pakai tali leher duk tengah2 padang hahahaha aku ke 2?huhuhu
aku;
toktuasaakti;
19 okt 2009;
SKB enggor;
aku setia disini:

1 comments:

puteri kayangan impian said...

teringat mse kat sekolah dlu...perit,kena diri sampai habis perhimpunan,huhuhu

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^