hari yg padat;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua pembaca blog aku...

Aku rasa hari la pertama kali dalam sejarah koje aku kat sini bila aku tak bukak pun laptop + internet = aku tak buat ape2 koje hari ni huhuhuhu. Walaupun cam 2 aku ada program yg lain pulak herm:

Pagi aku kene bawak bebudak tahun 6 untuk program Solat Hajat gan bacaan Yassin ( ustazah yg bawakkan ). Pas 2 menghadiri mesyuarat untuk majlis sambutan Pra peringkat daerah gan cikgu2 yg lain.

Usai mesyuarat terus mengemas dewan untuk program sambutan pra 2 heheheh. Untuk kali ni tugasan aku bahagian dewan gan jaga PA sistem em (semua kerja dilakukan gan cepat betul huhuhu, nasib gondorowo kat sekolah ni banyak huhuhuhu)
Habis semua kerja ngam2 bunyi loceng balik herm penat sungguh arr.......


- cikgu mat gan aku control dewan gan pentas -

- rajin bebudak sekolah ni hehehe -

- pemerhati; cikgu nuar & Guru Besar -

- program solat hajat dan bacaan yassin -

- program solat hajat dan bacaan yassin -

p/s; kene tido awal malam ni hehehehe

aku;
toktuasakti;
2 okt 2009;
enggor> bote:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^