sekolah aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.

Sebab aku hari2 pi koje ke sekolah adalah patut nye aku cite pasal pasal sekolah aku gak ( sek rendah ) aku pun lalu hari2 kat sekolah ni. Aku masuk senolah ni masa aku tahun 3 sbb ni sekolah baru aku pun lupe tahun dia dan sebelum ni sekolah aku papan je herm dan malang nye sekolah lama aku hanya tinggal tapak dan semak je pun herm ( sbb peminpin2 bodoh yg ada kat kg aku ) tak pernah nak tahu menghargai tinggalan sejarah langsung ( buta sejarah a.k.a bangang + bodoh )




Kat sini aku banyak bermain dari belajo hahaha ( main pun satu bentuk belajo ape hahahaha ) dan yg penting sekolah ni gak le yg bt aku jadi org gak kan? camne plak gan korag? dan aku masih ingat cikgu2 aku tanbah2 yg banyak menampo + cubit dan sebat aku hahahah ( kalu deorg tak bt cam 2 mesti aku jadi hampeh skg betul tak? Ini semua kenangan yg indah dan pelajaran yg baik untuk aku:
p/s; saat yg indah adalah zaman di sekolah hehehehe
aku;
toktuasakti;
25 okt 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^