makan lagi hahaha; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Pagi ni aku kene jerit gan sepupu aku hehehe suh aku bangun tido huhuhu ajak aku pi parit makan mee hailam, makan kat port biasa. Dengan sepantas kilat nye aku bangun bersiap dengan hanya 10 minit je hehehe.

Memang tak ada rezeki aku kot herm kedai tutup huhuhu sedih sungguh ar em, bagi menghilang kan kehampaan ak pi kedai di kawasan area yg sama hehehe ( tukang kedai ni saudara mara gak ) dan seperti biasa aku pi kedai pancing cari umpan nak pancing petang nanti hehehe.


- ini YEN ( sepupu aku/ mate stim siut ) menikmati mee goreng -

- IJAM control ensem makan mee hailam -

- mee hailam parit ( kedai opah MAHERAN ) -

- aku -

p/s; leh tahan sedap gak la kan hehehe
aku;
toktuasakti;
04 okt 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^