rumah terbuka;kg aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua;

Hari ni aku mulakan dengan Program Sambutan Raya bersama penduduk kampung dan juga bersama- sama anak yatim dikawasan sekitar. Cam biasa aku mesti datang punya kan hehehe sebab ada makan2 hahaha. Yg paling utama, masa ni la aku nak tunjuk kan kat kampung ni yg aku ni WUJUD hehehe dan bermasyarakat kan em kan musim raya lagi hehehe + raya Hindu hahaha. Dan yg paling aku gumbira aku bertemu semula dgn sahabat lama aku (faizal a.k.a penghulu bota ) dah 2 tahun aku tak jumpa dia herm da ada 2 org anak pun hehehe Tahniah...


( kumpulan nasyid impot dari KL / aku tak tahu ape nama kumpulan nye hehehe )



( no cabutan bertuah hehehe cam biasa aku memg kurang bertuah dan aku tak perlukan tuah utk hidup em )

( apok aku gan sepupu2 aku )


( kain rentang program )


( paling laris hehehe sate )


( sepupu2 aku )


( tetamu dari kampung aku )


( sahabat aku ; penghulu ; mat & tok mat )


( tok taa aku pun ada hehehe )


Kesimpulan nya program ni memag berjaya sbb kehadiran yg datang mungkin melebihi daripada jangkauan sbb makanan semua habis awal hahahaha alhamdulillah la em, moga tahun depan ada lagi sbb leh makan2 hahahaha.

p/s; syok nye kalu hari2 cam ni hahahaha

aku;
toktuasakti;
17 okt 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^