aku; layang2 & kenangan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Aku balik kampung petang tadi hehehe (macam ar aku duk pekan kat sana hehehe) ape yg aku nak cite skg ni kat kg aku bebudak tgh gile main layang2 dan belia pulak main bola tampar. Aku hanya nak cite pasal LAYANG2 je sbb kalu bab BOLA TAMPAR aku mmg tak berapa nak pandai hehehe (cam aku cakap dulu aku mmg kantoi kalu bab bola ni hehehe) kecuali BOLA PING PONG je yg pandai aku main em.

Aku ingat kecik2 dulu aku suka main benda ni (layang2) ni herm dan port yg paling syok aku main kat tepi sungai belakang umah aku em dan skg aku tgk bebudak da lebih selesa beli je daripada buat (da tak sama cam dulu kan)

Betul kate org tua2 " ibarat layang2 putus tali " ( pepatah org tua2 ) tapi dulu aku syok kalu tgk layang2 aku putus hahaha bila dia nak jatuh memang jenuh nak tunggu sbb dah jauh ke atas dan kalu jatuh pun mesti masuk sungai punya hahahaha leh merah mate menahan nangis hahaha padan muka ( syok nye sekejap, sedey nye pulak lama ) tapi tak de hal sbb bila aku bt yg baru kalu mesti buat lebih cantik dan ekor dia mesti lagi panjang em.

p/s; semua kenangan hanya tinggal kenangan je huhuhu ( tgk bebudak main aku pun gian gak nak main huhuhu cam bebudak pulak aku ni herm )

aku;
toktuasakti;
09 okt 2009;
aku & layang2;
umah aku:

3 comments:

puteri kayangan impian said...

ala ape nak susahkan diri buat layang2 tok...beli lg cantik dari buat ape...lgpn xyah nak beli benda2 nak buat lyang2 2,heheheeh

MeLaTi PuTeH said...

layang2 buatan sendiri lagi bermakna... tau susah senang orang yang membuatnya... betul tak tok??

toktuasakti said...

setuju...setiap pekara ada makna dan kenangan, hidup tanpa kenangan seperti hidup tanpa nyawa ( pdpat tok la kan em )

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^