kucing kuning; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Aku memag heran gan kucing kunig aku a.k.a pondan hehehe tiap2 malam tido gan aku hehehe siap sangup panjat katil sebb nak tido em. Kalu gan bapak aku dia ni lagi le mengada2 hahaha herm nasib le dia ni tak buat hal kan hehehe. Ape2 pun kami hapy gan kucing ni sebb tak penah bt masalah gan manje sgt2 hahaha dan yg paling hampeh kuat sgt makan hawau betul kukuku siap pandai belakon kalu nak makan memg binatang sungguh kucing ni hehehe.
p/s; dari kecik sampai beso 5 kilo dia masih tak de makwe lagi huhu sebab dia ni pondan kot hehehe
aku;
toktuasakti;
18 okt 2009;
umah aku:

1 comments:

puteri kayangan impian said...

teringat kat kucing yang mak aku bagi nama jaclyn...dah mati pn...rindu kat dia...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^