menziarah kematian; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Tengah hari tadi aku pi ziarah kematian isteri bekas staff sekolah sini, kire nye jadi wakil sekolah ar kan termasuk cg mat gan cg shaari. Suasana yg penuh kesedihan menyelubungi disekitar kawasan. Dan pasti aku amat memahami suasana ini dan pasti sama ada kite mahu atau tidak, ianya akan berlaku dan terus berlaku.

Dan ape yg menjadi bahan fikir aku, seseorang akn merasa kesedihan apabila kehilangan org yg baik2 sepanjang hidup nya, persoalan nye; adakah bila aku mati nanti, adakah org2 disekeliling aku akn turut sedih bila aku tak ada? herm maka jawapan nye memang tak pasti kan em???
Maka pikir2 kan le em, kalu rasa kite ni bukan org2 baik, maka nye tak de orang nak rasa sedih pun ( mungkin termasuk la aku herm ) fikir2 kan la...

p/s; aku turut merasai kesedihan ini...

aku;
toktuasakti;
15 okt 2009;
enggor yg sedikit sepi:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

sape tidak merasa insan yang sentiasa buat orang lain ceria..sentiasa ada waktu susah dan senang..huhu KAMI kan ade

toktuasakti said...

betul2 sahabat2 masih setia herm TQ semua...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^