projek mural; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( cg aishah ; cg yusri & cg nuar; )
Cam biasa, dengan kehandalan aku menjadi "bidan terjun" hahaha aku pun tolg ar cikgu2 bt mural a.k.a mengecat je pun. Dalam masa sehari semua selesai di cat tapi tak masuk le pulak bt lakaran dia kan mau gak 3 hari tu hehehe dan part aku hanya mengecat je la kan hahaha jgn sok da tua org panggil aku " MAN CAT " dah le hehehehe.


( cam biasa gaya kene ada bro hahaha )

Bila bt aktiviti cam ni teringat masa sekolah2 dulu aku rajin sungguh tolg cikgu2 bt mural pas UPSR sbb malas nak masuk kelas gan dapat minum air free hahahaha hampeh....

p/s; setiap pekara yg berlaku adalah ciptaan bagi sebuah kenangan; aku:

aku;

toktuasakti;

27 okt 2009;

umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^