koleksi buku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /



Sebb tadi aku cite pasal buku, baru aku aku teringat kat buku aku yg satu ni herm ;
yakjut & makjuj/ bencana di sebalik gunung
( muhammad alexander / wisnu sasongko )
Lama betul aku da baca buku ni hehehe da dekat 7 bulan da herm, mmg bagus buku ni sampai leh buat kan aku hampir2 kecewa gan buku ni hahaha ( 2 tanda buku ni diketogorikan buku yg bagus hahahaha bagi aku la kan ).
Kalo korang pun nak bagi otak korang berdenyut2 hehehe korg pun baca le ek em. aku pun baru baca muke surat dia 118/550 halaman hehehe ( kire hampeh gak la aku ni kan hehehehe ).
p/s; kalu aku rajin, nanti2 aku kongsi koleksi2 buku2 yg punya erti dan berharga dalam hidup aku OK. ( yg penting buku dibaca dan kutip sebanyak mana pelajaran dan pengalam di dalam nya em )
aku;
toktuasakti;
11 okt 2009;
buku aku;
umah aku:

3 comments:

puteri kayangan impian said...

klau tok suka yakjud makjud, aku suka karya hasrizal'aku terima nikahnya' sesuai la dengan tok...boleh prepare nak kawin lg 1,hehehehe

Tok Tua Sakti said...

kahkahkah yg 1 pun tak ada nak tambah benda nye puteri oit, ni kene tunggu bidadari dari kayangan la ni hahahaha

MeLaTi PuTeH said...

ade bidadari turun dari kayangan.. tapi tok ni je lah lambat nk melangkah.. orang giler tu pun da kemaruk da...!!!huhuhu bikin panazzzz

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^