link baru; http://pondokburok.blogspot.com; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang dari aku buat semua....

Aku ucapkan bebanyak TERIMA KASIH kat assistant yg banyak membantu aku (rasa tak perlu bgtahu nama em, yg penting aku kenal sape dia). Memang aku yg jadi webmaster blog sesibursenja.blogspot.com . Dari awal pembinaan blog ni kami bina sama2 gan beberapa org sahabat yg lain. Jenuh kami selongkar buku dewan bahasa untuk dapatkan nama yg paling sesuai herm sbb bagi aku sesuatu perkara mesti penuh gan makna sama ada tersurat mahu pun tersirat.

Baru2 ni aku mintak tolong assistant webmaster aku buat satu lagi link untuk KHAS lukisan aku je, (TQ sebb ni permintaan dari rakan blog aku juga) dan aku gak ada simpan idea ni sebenarnya, tapi menunggu masa yg sesuai atas permintaan. Dan akhirnya assistant aku da buat satu lagi lama BLOG http://pondokburok.blogspot.com/ untuk link untuk lukisan aku (setahu aku nama ni la yg kami pilih untuk blog aku yg pertama hehehehe)

Walau masih dalam pembinaan aku cukup gumbira hahahaha patut la dia asyik SMS suh aku bukak blog aku sendiri. (ko sahabat yg setia).

Aku harap dengan ada nya link baru ni, aku akan lebih banyak menghasilkan lukisan2 yg lebih bermutu dan penuh makna sepanjang hidup aku bersama keluarga, saudara dan sahabat2 yg setia disekeliling aku (korang banyak memberikan aku inspirasi dan meyokong bantu hidup aku yg baru)

p/s; aku gumbira dan bahagia bersama kamu semua....

aku;
toktuasakti;
06 okt 2009;
umah aku;bote:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^