KO-KU; pertama aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua....

Ari ni aku nak bagitahu korang yg aku tak penah pun datang pun datang ke sekolah ni petang2 untuk Program KO- KURIKULUM hahahaha ( sbb aku suke tido je petang2 hehehe ). Nak di jadikan cite aku tetiba datang bila terkene hasutan Cg Mat hehehe.

Dan menambah kan kehairanan aku deorg ni main bola baling ( aku tak penah main seumur hidup aku hahaha a.k.a kaki bangku bab2 BOLA ni harharhar ) aku just bagi bebudak lelaki panas badan je dan aku pans kan sungguh deorang gan suruh deorag lari 2 pusingan padang, kalu yg " mengecek " ( menipu ) aku suruh tambah kan lagi 5 pusingan hahahahahaha.

Sebb panas sangat dan mampu mengelapkan muka aku yg putih melepak ni hahahaha ( perasaan aku je ) aku kene pakai tudung gak le hehehe dan just duk bawah2 pokok gan tempat paking keta je la hahaha ( mengelat sungguh aku kan hahahaha ).



- lelaki misteri yg bertudung harharhar -

- penerangan cara2 main bola baling -

- tgk 2 siut hehehe; juruLATIH @ juruLETIH ? -

- ni Cg Yusri pulak -

- siap pakai spec mete hahaha cam org bute -


- aku suh deorg lari hahaha lari hahaha lari -


p/s; aku cam biasa, penat tangkap gambo je la hahahahaha

aku;
toktuasakti;
07 okt 2009;
padang SKB;
aku; enggor & sendiri:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^