sambutan raya kat sekolah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Cam aku cite sebelum ni, hari ni merupakan hari yg paling sebuk untuk aku hahaha sbb sambutan hari raya peringkat sekolah hehehe. Dan untuk koje aku pulak kali ni kene control dewan. P.A sistem gan cg mat dan yg paling hebat kene jadi jurufoto huhuhu (paling baru) mgkin sbb aku asyik tgkap gambo je kan jadinye aku kene le jadi juru foto sepenuh masa sehari 2 hehehe (aku ok je tak de hal punya kan em).


Sebelum acara diteruskan, pepagi meran lagi kami tangkap gambo untuk semua guru hehehe dan termasuk le aku hehehe (walaupun bukan guru hehehe) dan ni gambo kami belum bersiap sedia lagi ni, semua tgh kelam kabut je hehehe (aku curi2 tangkap ni em).

- ni la PANGLIMA kat sekolah ni hehehe, aku HERO kene duk tengah2 ar kan hahaha -

- ni KAK CAH yg buat cantik kan, jadinye aku tangkap kan gak hahaha -


- suasana sebuk pepagi -

- cam biasa karaoke mesti ada kan hehehe Guru Besau gan PK 1 -

- aku sempat ambik gambo aku 1 je herm -

- deorg ajak aku tangkap gambo aku OK kan je hehehe -


p/s; ni program yg paling penat aku rasa hehehe nasib aku da duk kat sini em.


aku;
toktuasakti;
08 okt 2009;
SKB; enggor yg serasi;aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^