mati; ajal & akal; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Pagi2 tadi aku dapat SMS dari CELCOM ( channel C ) bunyi SMS dia cam ni ;

" Syarat untuk bertemu dgn TUHAN adalah dgn MATI, sama ada mati dgn ajal @ mati sebelum ajal tapi tentunya tidak dgn mati AKAL"

Maka berdenyut2 le pala otak aku ni memikirkan SMS ni herm...

Kadang kala aku ingin sekali bertemu TUHAN dan pasti aku sgt takut gan MATI hehehe dan aku pasti korang pun cam 2 kan? sebab nye? banyak sangat dosa2 kan hahahaha (gelak kan diri sendiri)

Tapi cam ne pulak kite nak MATI sebelum AJAL??? (korg pikir la em aku cam ada bayangan nye emm)

Dan aku takut sekali kalu aku mati AKAL sebelum ketemu TUHAN, sbb masa 2 mmg da tak guna da pun...alamatnye jadi bahan kayu api neraka le hahahahaha NAUZUBILLA MIN ZALIK.

p/s; korg faham ke ape yg aku tulis??? herm... buat2 je la faham hahahaha janji aku faham herm...

aku;
09 okt 2009;
Enggor & aku;
mati yg pasti:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^