karnival pra zon 4 ( kati/ padang rengas );aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikuim semua...

Cam aku cakap sebelum ni, ari ni kami semua ( guru - guru ) sebuk untuk menjayakan karnival Pra Sekolah yg mana SK Beluru yg menjadi tuan rumah. Keadaan sedikit kelam kabut di sebelah pagi bila elektrik tak ada le pulak hahahaha berpeluh di buat nya hahaha. Alhamdulillah semua selesai dengan baik dan berakhir dengan makan2 harharhar...

- aku malas nak cakap banyak sbb da penat sangat herm -


- perasmian oleh penolong pegawai PPD kuala kangsar -

- tarian dari sekolah aku -

- tarian dari sekolah aku -

- penolong kanan SKB dan tetamu jemputan -


- guru2 SKB yg jadi menjadi penyokong hehehe -

- tarian dari sekolah jiran -

- juri hakim acara tarian -

- tarian dari sekolah jiran -

- comel kan em -

- tarian dari sekolah jiran -

- happy je bebudak ni herm dunia kanak2 kan -

- port lepak kami -

- bebudak yg sempoi2 -

- cute hahaha -

- hehehehe -

- tarian dari sekolah jiran -

- dunia kanak2 -

- tak sabo2 nak menari ni em -

- pertandingan mengeja perkataan -

- pertandingan mengeja perkataan -

- juri hakim pertandingan hafazan -

- pertandingan hafazan -

- pertandingan membentuk huruf -

- pertandingan bercerita -

- juri hafazan -
Untuk semua keputusan pertandingan ni aku pun tak tahu hehehe sebab aku dan hilang saat2 akhir hahaha ( mengulor hahahaha ).
Apa yg penting bagi aku bukan tentang menag @ kalah, yg lebih penting kanak2 ni happy gan dunia deorg, tengok muka deorang pun leh buat aku happy gile hehehehe. Mungkin aku dulu pun cam ni masa usia aku cam deorg dulu em.
p/s; bebudak ni semua nya cute2 dan happy je hahahaha ( aku tumpang gelak je la kan hahaha )


aku;
toktuasakti;
05 okt 2009;
SK Beluru;
hidup ini penuh gan kanak2 riang;
aku gembira disini;enggor jadi saksi:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^