ape ke he nye yop; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang buat semua...

Aku rasa otak aku da makin tua walaupun aku rasa umur aku tak la tua sgt hehehe ( muka pun cam baby lagi kahkahkah ). AL KISAH bermula bila terlupa nak bawak baju koje huhuhuhu hampeh,maka dengan sepantas kilat nye aku pun kuar pi The Store Kuala Kangsar hehehe gan kawan aku Cg. Bad em.

kami gerak da agak lewat untuk kuar herm dan menambah " kejutan beruk " lagi bila leh "jam" kat pekan Kuala hampeh... cam ne pekan kecik ca ni leh sesak memalam ni??? ( jalan kecik sgt kot hehehe )

Selepas dapat pakir kereta pas pusing 2 kali kat pekan " Di Raja " ni aku terus masuk capai 2 baju ( hasil pilihan kawan aku hahaha- korg tau aku tak pandai memilih hahaha ) Tapi yg paling penting aku suke baju2 tu em. Elok je kami bayar bill pintu kedai terus tutup herm....nasib2.
Sejarah baru tercipta pas hampir 3 bulan aku kat Negeri Syurga ni ( Perak Darul Ridzuan ) kami betul2 pakir kat sebelah kedai BURGER hahaha mmh makanan kegemaran aku hahaha. Cam biasa aku order "Daging Sepesel" dan elok je sampai umah ( tak sempat masuk umah pun ) kami terus baham burger 2 kat lama umah je hahaha dan ternyata sedap gilerrrrr huhuhu ( aku mmg gila mkn benda ni )

Dan yg sedey nye herm.....tak sampai setengah jam terus masuk jamban, sbb sakit perut huhuhuhu. Mungkin perut aku dah lama tak rasa makanan ni kot huhuhuhu.


- baju baru aku -

- aku dan burger -

- bag dan burder -

- sesak ???? -
p/s ; mgkin aku lupa baca doa mkan kot huhuhu

aku;
toktuasakti;
01 0kt 2009;
umah bad;
taman seroja:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^