lepak; aku dan kekawan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

- Mamat & Zamil -

Aku lepak gan kawan2 aku malam tadi herm, da lama sgt tak lepak gan deorg ni. Sorg ni Mamat a.k.a Ustaz Mat dan lagi sorg Zamil a.k.a Zamil buyut hehehehe ( gurau je ) . Aku kenal deorg ni dah lama masa aku kecik lagi sampai la skg em.

Mamat menjadi tempat rujuk aku kalu bab agama sbb dia mmeg handal dalam bidang dia ( kesusasteraan arab ) dan Zamil ni bukak perniagaan sendiri dibawah bimbingan MARA sbb dia mmg pandai dalam baik membaik ni hehehe ( mmg handal dari kecik lagi pun ).

Kami kuar untuk meraikan dan untuk ucapan Tahniah pada Zamil yg da berjaya keluar dari kepompong " BUJANG " hahahah sbb dia da bertunag hahahaha kelakar gak dengo cite dia herm..

Banyak sangat disembangkan dari jam 10 mlm sedar2 da 2 pagi hahahah siap mak zamil call lagi suh balik hahaha kantoi ( belum kawin lagi 2 hahahaha ).

p/s; Moga kamu bahagia; kerna aku turut gembira; aku:

aku;
toktuasakti;
10 okt 2009;
2 pagi;
bote kanan;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^