isnin; 12 okt; aku & sekolah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam penuh keberkatan dan moga diberi kerahmatan buat semua...sahabat2 yg aku ingati selalu...

Aku hanya nak bagitahu yg ari ni hari ISNIN hehehe ( 12 okt 2009 ) aku cukup heran dan bertambah2 kehairanan gan diri aku pulak hahaha aku tak sabo2 nak jumpa gan hari ISNIN hehehe ngape ek??? sebb dari dulu ( dari zaman belajo - koje ) aku tak suke ari isnin sebab kene mula belajo@ koje hahahaha.


Dan aku sangat bahagia berjumpa gan hari ni heheheh ( mungkin aku dah tak ada ape2 kot yg menarik dalam hidup aku ) selain jumpa gan bebudak2 yg selalu tunggu aku depan pagar sekolah ( semata2 nak ucap salam dan cuim tangan? ) herm dan itu dah cukup membahagiakan aku bagi sebuah daerah yg di panggil " kehidupan".

p/s; isnin hari perhimpunan sekolah hehehe dan hari yg aku kene pakai tali leher sepanjang hari huhuhu panas2 kahkahkah

aku;
toktuasakti;
12 okt 2009;
SKB enggor;
aku bahagia disini:

4 comments:

Anonymous said...

dam pun tak suke isnin...selalunya hari pertama dalam seminggu lah byk masalah..

toktuasakti said...

betul2 ingat tak lagi cam mana isnin kat SSCKL? cam hampeh hahaha

puteri kayangan impian said...

aku tau kenapa cikgu suka ari isnin,sebabnya dapat tgk budak2 berpanas mcm kat sekolah cikgu dlu2,hehehehe

MeLaTi PuTeH said...

selalu sangat komen puteri ni?
em.... bagus2

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^