hairan bin ajaib; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Semalam Mak aku bagitahu yg ada sejadah leh berdiri solat hehehe dan aku pun baca le paper pagi ni dan ternyata le betul ape kata mak aku semalam kejadian berlaku di surau Sekolah Kebangsaan Tok Sangkot, Meranti, Pasir Mas , sebanyak 36 sejadah. Mak aku cakap kiamat da nak dekat dan terpikir le aku ..... dan kesimpulan yg aku dapat ( korg pun pikir ar sama huhuhu ).

Dah banyak da petanda kiamat kalu nak dibandingkan sejadah berdiri ni, kalu ikut fahaman aku, silap2 ari bulan mau sejadah ni kene curi di buatnye puja nak ambik no ekor bagi org2 kite ni hehehe ( betul tak ? ) ada kah kite pasti akan timbul keinsafan atas kejadian ni? Aku rasa2 leh ar tahan 2 @ 3 hari kot pas 2? hampes balik kan? ( atas pemerhatian aku la ) kadang2 ape yg aku riso kan, di akhir zaman ni aku takut bila IMAM ISA dan IMAM MAHADI turun pun kita dah tak kenal hehehe dan alamat nye ( paham2 sendiri ar kan ).

Muhasabad diri sendiri ( termasuk aku ) mengapa perlu Tuhan aib kan kita dengan kejadian2 cam ni? kadang2 aku terfikir; mungkin da org tak nak solat, sejadah pun solat ar kan daripada tak digunakan huhuhu ( tak ke hina nye manusia ? ) yg menambah kan tamparan yg hebat bila jemaah sejadah lagi ramai jumlah nye dari jemaah2 surau2 kat kampung2 hahahaha memag ar kite n hampeh hehehehe ( gelak2 gak, pikir2 gak OK ).

p/s; huhuhu surau aku nak dapat penuh 1 saf pun susah huhuhu hampeh2...

aku;
toktuasakti;
21 okt 2009;
umah sewa aku;
aku dan enggor:

1 comments:

puteri kayangan impian said...

rasa macam ada yang x kena kan....hurmmmm

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^