pertandingan mengecat; part 3; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Atas arahan Guru Besau, maka projek mengecat diteruskan di Blok Tandas dan turut dia adakan pertandingan sape yg paling cantik mengecat hehehehe ( saje pancing je tu hahaha ) tapi hadiah mmg da aku beli kan gan Cg Mat hehehe siap mengulo pi KK lagi hahahaha bagus2. Dan aku selaku Mandur yg ensem bagi arahan je la kan hehehe bersama2 Cg Mat hehehe. Dan nak dipendek kan cite korg tgk gambo lagi syok kan em hehehehe ( ayat org malas nak menaip hahahaha sape??? aku la hahahaha )

- tahun 6 B -

- Tahun 6 C -

- Tahun 6 B -

- Taklimat dari Bro Pozi -

aku a.k.a MANDUR hahahaha

p/s; aku pi beli gule2 untuk budak2 tahun satu gan pra sbb deorg lulus ujian yg aku bagi hehehe

aku;
toktuasakti;
13 okt 2009;
SKB enggor;
umah sewa aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^