hari kantin;sekolah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Sepertimana yg aku cite semalam maka pagi2 hari aku da tercegat kat tepi padang huhuhu herm ( makin hitam le alamat nye aku ) hahaha macam le putih sangat. Kebetulan tangan aku seliuh dan aku hanya jadi pengadil bola tampar je le kan hahaha walaupun aku tak tau main binatang ni hahaha. Ape yg penting aku happy kan dan belajo2 le main kalu dah tau tak pandai em.

Cam biasa kau bertugas gan cg mat kat padang bola tampar untuk bebudak lelaki dan guru yg lain meniaga dan jaga kat padang beso. Jualan juga hebat bila aku datang hampir semua gerai2 jualan da tutup sebab da habis huhuhu hampeh sampai aku pun tak sempat nak membeli.



( aku )

( aku gan cg mat )

( acara padang )

( cg nuar jadi DJ )

( penyampaian hadiah )


( aku gan budak tahun 6 )

( aku gan bebudak )

( gerai pakaian terpakai )


( cg yusri acara bola baling pempuan )

( sukaneka, acara pra )

( cg berahim PK1, karaoke sekali hahaha )

( gerai cg aisah gan cg ina )

( gerai cg normah )

( gerai 1 malaysia, paling awal tutup hehehe )

( port aku lepak minum )

( mee kari paling laris.. )

(port lepak2 )


p/s; teringat hari kantin masa aku sekolah menengah dulu2 herm...

aku;
toktuasakti;
22 okt 2009;
SKB enggor:

2 comments:

puteri kayangan impian said...

salam,pertama kali tahniah cikgu sebab dapat jgk tahu pasal bola tampar...mesti cikgu xminat nak main bola tampar,tapi mesti minat main bola sepak...tapi kalau dah main mesti cikgu suka pnye...heheheh

toktuasakti said...

TQ2 hehehe kire pandai da ape hehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^