aku bergelap; elektrik putus; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Tetiba malam ni aku punya umah tak ada elektrik lebih kurang 1 jam herm. Cuak gak aku hehehe (maklum la umah sewa baru kan hehehe takut deorg tak kenal aku hehehe sape ek???) Alhamdulillah semua ok herm...

Tapi ada sesuatu yg bt aku terfikir walau sekian lama aku selalu pikir dulu dan sekarang ianya datang kembali herm... "KUBUR" adakah segelap ini, sesak sebegini dan sempit sebegini herm, aku tak tahu dan tak pernah tahu. Adakah sahabat2 pernah tahu? dan sama sekali fikir ingin tahu ?

Aku mohon pada Tuhan, agar kuburan aku menjadi tempat yg indah dan tak segelap sebegini walau aku tak selayak menuju cahaya yg abadi...

p/s; aku mohon keampunan dan keredhaan Tuhan...


aku;
toktuasakti;
08 okt 2009;
umah sewa aku;
aku sendiri disini;
enggor jadi saksi:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^