kebun doyan; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Macam yg aku cakap semalam, maka hari ni bermula le projek menebas kebun doyan hehehe dan kami pg bertiga aku; mak gan apak hehehe. Dan ternyata aku ni mudah pancit bila aku tak dapat menebas mengalahkan mak aku huhuhu sebb bapak aku pegang parang jadi mandur je huhuhu. Dan menambah kan kehampehan aku bila aku yg ajak mak aku balik sbb dah tak tahan penat sgt2 hahahahaha hampeh2 huhuhu.
Bile sampai balik terus tido le kan dan sedo2 da jam 6 petang hahahaha herm.
p/s; banyak sungguh pacat huhuhu sanpai kene gigit 5 ekor tu hehehe mesti darah aku gred "A" ni hahahaha
aku;
toktuasakti;
18 okt 2009;
kebun doyan;
umah aku:

2 comments:

puteri kayangan impian said...

hurmmm...aku pelik..kenapa aku xtakut pacat macam budak pompuan lain hah?tapi aku lebih takut kat lipas,heeee meremang bulu roma aku sebut perkataan lipas...

Tok Tua Sakti said...

setiap org ada yg ditakut nye @ geli kan herm cam tok, takut @ geli kat binatang tak berbulu cth ular huhuhuhu arkhhhhhh

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^