projek mengecat; fasa 1; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam kasih sayang buat semua.....

Hari ni aku penuh kan masa aku gan program mengecat je hehehe ok ape kan em. Semua berjalan gan baik dan untuk fasa 1 mengecat dalam dewan selesai dalam jam 1 dan bermula pada jam 9 pagi tadi hehehe (kire hebat pekerja2 sekolah ni hehehe murid2 tahun 6 lee).

Aku pun tak sempat nak mengecat sbb da deorg yg pegang semua hehehe ( sampai berebut2 nak buat koje hehehe ) bagus2 bebudak sekolah ni herm.

Esok kami akan sambung semula untuk fasa ke 2 hehehe. dan nampak nye aku jadi tukang surport je la hehehe sampai jadi pemerhati gak le kan hahahaha.

- pemerhati Utama ( guru besau hehehe ) -

- aku; emm jadi ape2 je la hahaha -

- cikgu mat a.k.a MANDUR 1 -

- cikgu Yusri a.k.a QC ; cikgu Anuar a.k.a MANDUR 2 -

- group mengecat ( rajin bebudak ni ) -

- group menyapu -

- group menyapu -

- mandur pun mengecat gak hehehe -

p/s; teringat masa aku sekolah dulu; aku pun penah bt koje2 cam ni tolong cikgu2 aku hehehe sebb malas nak masuk kelas hahahaha (hampeh betul aku ni herm....)


aku;
toktuasakti;
06 okt 2009;
SK Beluru;
aku selesa disini;aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^