kahar punya kelentong; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

kosma; 25 sept 2009; RASUL MELAYU NGAKU SESAT:

( maap le da lama kuar dalam berita pun hehehe )

Aku tau cite ni da lama kuar dalam berita. Aku sebenar nye menungu sesuatu je hehehe dan skg da ADA hahahaha

Tak silap aku semalam Hj Kahar suruh pengikut2 dia kembali bertaubat sbb semua yg dia ajar tak betul pun hahahaha ( mugkin da teruk kena belasah dalam lokap dia ubah pengakuan kot hahaha ) ada aku peduli? padan la gan muka ko...

Teringat aku ceramah Ustaz Shahril Long;

- Haji Kahar 2 bukan Nabi, tapi BABI; Pengikut2 dia GILA BABI: ( hahahaha sowi ar, bukan aku yg cakap hahahaha ) tak ke bangang org ngaku Rasul melayu? mmg bangang tahap cipan huhuhu.

p/s; jarang dengo bangsa lain ngaku Nabi @ Rasul hehehe hebat betul bangsa aku ni hehehe tetiba teringat pulak AYAH PIN huhuhu mesti tgh berehat2 kat KERAJAAN LANGIT em.

aku;
toktuasakti;
3 okt 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^