cahaya lentera; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( maap le aku lambat post kan entry ni sebab duk sibuk nak cari maksud "lentera" hahaha )

Cite ni dimainkan kat TV 2 jam 9 mlam kot hari Ahad rasa2 nye aku pun da ingat2 lupa hehehe sebb terlupa nak tulis note la pulak. Ape yg aku nak cuba cite kan kat sini tentang ayat yg HERO dia cakap hehehe sebab aku hero gak kot huhuhu ;


"kite dapat kan sesuatu;kite korban kan sesuatu"

kadang2 aku pikir, ape yg perlu aku korban untuk dapat kan "sesuatu" herm pening pale otak aku duk pikir hahahaha mungkin hidup aku tak cukup berkorban menyebab kan hidup aku lebih jadi huru hara hahahaha ( padan muka aku kahkahkah ) tapi aku tahu, yg selama ini pembelasan TUHAN tetap akan dibayar walau sebesar " BIJI SAWI" herm. Maka Tuhan itu bukan sahaja ADIl tetapi MAHA ADIL em untuk kita semua ok.

p/s; sebenonye ada 2 HERO dalam cite ni yg buat aku minat tengok huhuhuhu kire ensem cam aku gak le kan hahahaha

aku;
toktuasakti;
20 okt 2009;
aku + TV = Hampeh:

3 comments:

MeLaTi PuTeH said...

perasan hemsem plak

Tok Tua Sakti said...

hensem + manis + begaya + macho dan seangkatan dengan nya hahahaha

MeLaTi PuTeH said...

gampang..!!! (@_@)

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^