ziarah; hospital ipoh; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua teman....

Petang jumaat jam 3 petang kawan aku ambik kat rumah nak pi Hospital Ipoh nak melawat mak Malek sebb masuk ICU (asma). Dan sekitar jam 5 kami sampai di Hospital Ipoh dan jumpe le kekawan yg lain gak ada.

Aku naik keta Jeman, Wana gan Ayu so kami berempat 1 keta ar kan dan EG gan suami dia OTW dari Johor, Umie plak naik 1 keta dari umah dia. Dan bila tibe sana Malek memg da ada cz dia dah jadi penunggu kat sini kate nye hehehehe.

Aku dapat melawat @ ziarah gak mak dia pas lama gak menunggu dan Alhamdulillah kesihatan mak dia makin baik bila aku hubungi dia pas 3 atau 4 hari pas 2.

Usai ziarah mak Malek kami lepak dulu (beli belah-belah hahahahahahaha) dulu dan lepak kedai makan dulu hehehehe dan acara cam biasa kami sembang2 gile2 hahahaha sampai nak tercabut rahang gigi hakhahakhak.

Aku sempat lagi ambik gambo pelayan kedai ni sbb cute hehehehehe dan yg hampeh nye order yg kami mintak tetap lambat hahahahaha hampesssss.

INFO: sorry, gambo ni susun terbalik hehehehe patut nye dari bawah ke atas em...

( muke lapo ni hehehe )

( port makan )

( sun sebb baju dia je em )

( beli belah sambil gelak2 hakhakhak )

( aku beli beg ??? )

( mak ai, 2 dlm 1 ni hehehehe )

( jeman tengah membodek ayu hehehehe )

( seksi a.k.a seksa siut huhuhu )

( peminat aku nak bergambo hehehe )

( dah kuar dari hospital )

( wana cam menahan sesuatu je hehehe )

( tetap gumbira bro )

( kekawan aku )

( sembang2 + gelak2 hehehe )

( nak pi melawat )

p/s; semoga mak Malek cepat sembuh ...amin...

aku;
toktuasakti;
25 dis 2009;
ipoh> bote;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^