buku dah sampai; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.......

Hahahahahaha aku gumbira sampai lupa nak bagitahu yg buku yg kawan aku order gune pos 2 dah sampai hehehehe dan aku dengan sepantas kilat nye baca hehehe. Dan punya le gelak abg aku sbb aku beli gune pos padahal yg kedai yg dekat gan umah aku pun ada jual hampessss. Adoiiii aku beli sbb takut buku ni kene HARAM lagi hehehehehe (cam BABI pulak ye).

Tapi aku tetap puas hati sbb walaupun kene bayar wang pos hehehehe aku dapat 3 tandatangan pelukis dalam komik ni hahahahahaha dan telah membuatkan abg aku panassssss kahkahkahkahkah. Kan aku dah cakap mesti puas hati punya cam mana puas nye hati aku baca komik ni hehehe.


p/s; TQ pada kawan aku yg tolong belikan untuk aku hehehehe makasihhhhh..

aku;
toktuasakti;
28 dis 2009;
umah aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

MA punye kan?

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^