Nur Kasih; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua...

Hari ni mmga aku tunggu episod akhir "NUR KASIH" siaran ulangan TV 3 jam 7.30 mlm. Sbb nye, cite yg sebelum ni aku dah terlapas huhuhu (sbb aku ada hal yg lebih penting) dan ternyata akhr cite ni ada " perkara " yg aku dah agak hehehehe. Dan mmg akhir cite yg baik (walaupun aku tak tengok un cite ni dari mule hehehehe) dan mmg cam 2 cara aku tgk cite melayu pun herm.

Selain jalan cite akhir yg baik, kata2 akhir gak bagus untuk aku masuk kan dalam blog aku;

"tuhan akan menduga kita, setakat mana yg kita mampu tanggung"

Mungkin ayat yg selalu kite dengar kan? dan pekara ni la yg selalu berlegar2 dalam kehidupan kita kan em (kalu kite pikir ar an em). Cam 2 gak gan aku (aku rasa2 la). Kekadang aku pikir, bukan kah setiap ujian yg Tuhan bagi 2 untuk melihat @ menguji keimanan setiap manusia yg telah diciptakan??? sepertimana yg tertulis dalam Al- Quran; (jgn sangka kamu beriman selagi kamu tidak diuji)

p/s; sekurang2 nye setiap dugaan membuatkan aku mengenal aku; aku:

aku;
toktuasakti;
24 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^