cite aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( batu asas KM 0 )

( batu asas KM 0 )

( aku konon ensem hahahahaha )

( majlis daerah MDPT )

( majlis daerah MDPT )


Salam semua...

Awal2 pagi lagi aku dah bangun dengan niat nak pi KLINIK sbb badan tak berapa nak sihat + pi PARIT nak tibai MEE HAILAM hahahaha (ada pasar minggu sekali siut hehehehe awek parit banyak turun tu hukhukhuk).

Oleh kerana KLINIK terlalu ramai sangat yg sakit maka dengan pantas nye niat dibatal kan dan kami terus pi ke Pejabat Majlis Daerah/MDPT. Aku pi gan sepupu2 aku (AZMI & IJAM + Pakcik aku a.k.a bapak deorg). Sepupu aku nak bayar cukai tanah herm dan aku gan selumber nye cakap kat deorng "NASIB TANAH KUBUR TAK KENE BAYAR CUKAI" hahahahaha (merah padam muka pegawai2 kat sana hahahahaha...ada aku peduli??? kahkahkahkah sambung gelak huhuhuhuhu).

Dan untuk acara yg paling di tunggu2 maka sampai ar kami ke Pekan Parit a.k.a Pekan Koboi hahahaha.. Kami ikut laluan pintas dari Seri Iskandar yg aku rasa mmg betul2 pintas hehehehe tapi bahaya sungguh sebb sunyi sangat herm so..HATI2 OK.

Ape yg buat aku rasa HEBAT hari ni, aku jumpa BATU ASAS PENGUKURAN JALAN PERSEKUTUAN dari KG BELANJA ke BOTA KIRI... Batu ni betul2 kat depan PEJABAT POS PARIT dan aku pun baru tahu huhuhuhu hampes...... (kire bahan sejarah gak 2 kan?)

Oleh kerana kebetulan kat PARIT ada PASAR MINGGU a.k.a PEKAN ISNIN sesak le pekan ni gan org2 yg ramai + awek2 parit hahahahahaha. Cam biasa pas tibai MEE HAILAM kami terus balik dengan kadar segera sebb nak ngejo sepupu aku nak pi koje hehehehe. Maka nye... TAMAT leeeee.......

p/s; tetiba je aku tengok org parit jadi ORG KL huhuhuhu

aku;
toktuasakti;
30 nov 2009;
bota> parit > bota;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^