majlis perkahwinan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua teman2, moga bahagia buat kamu semua......

Awal pagi lagi aku dah sibuk sbb program hari ni adalah Maklis Perkahwinan sebelah perempuan di Pulau Pinag. Dan aku cam biasa jadi watak tambahan je la hehehehe ( jadi pengapit sepupu aku sebelah lelaki ) hahahahaha tapi aku cam biasa control macho je hehehehehe

Alhamdulillah semua berjalan gan baik dan lancar herm, dan semua nye meriah dan hebat dan yg peting gumbira kan hehehehe. Dan keluarga sebelah perempuan gak sempoi2 dan termasuk le pengapit perempuan hahahahahaha ( jgan sangkut terus sudah hahahaha ) ok ape ??? kahkahkahkah.

Aku dah penat...so korang tengok gambo je le ye em... sekian

( singgah kat R&R Bukit Merah )

( masuk ke Pulau )

( nasib aku tak sangkut kat awek nyah ni hehehe )

( Hang Yen hahaha )

( pasangan pengantin)

( acara makan beradap )

( cam lapo sungguh sepupu aku ni hahahaha )



( cam sotong je hahahaha hampes )

( singgah kat jambatan p.pinag nak balik )

( sepupu aku a.k.a abg yen @ ijam )

( keluarga sebelah lelaki )

( hehehehe..herm cam mana??? )

p/s; penat sungguh rupenye jadi pengapit hahahaha
aku;
toktuasakti;
20 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^