berbasikal; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Pagi ni aku gerak pi Seri Iskandar jumpe gan kekawan kat sana tuk ngayuh basikal hehehehe sesaje nak kuar kan peluh dan selebihnye sebenonye nak lepak2 gan kekawan je hehehehe (bagus gak ada ramai kawan baru kan em).

Kami lepak kat port kedai mamak dulu sebelum bergerak menghala jalan ke parit dan ternyata aku ni tak cukup macho sebb selalu pancit dulu dan tinggal ke belakang hahahahaha (tapi cam biasa control macho hahahahaha).

( port lepak )


( Abg Atan gan Nyah Din )


(Peugeot)

(Giant)

(Monggose )

Oleh kerana sepupu aku kawin esok dan petang ni org duk sebuk nak memasak, dengan kadar segeranya aku cepat2 balik dan nak kejo solat jumaat sekali herm.

p/s; penat siut cam rasa nak tanggal tempurung lutut huhuhuhuhu

aku;
toktuasakti;
25 dis 2009;
basikal baru;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^