aku dan kekawan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua.....

Oleh kerana aku duk sibuk mencari gambo lelama aku dulu, kawan aku pun pas le gambo kat aku hehehe tapi sekeping je le huhuuhuh ( herm jadi le dari tak ada ) kawan aku bagitahu yg gambo ni gambo "samseng" aku dan aku pun tak sabo le nak bukak email aku sbb hanto true email. Dan ternya aku gelak besau bila tengok gambo ni hehehehe.

Aku pun tak ingat bila gambo ni di ambil herm ( mugkin ada pertandingan kat politeknik shah alamo kot??? ) entah...2 tak penting, yg penting sekurang2 nye aku ada sekeping gambo lama aku dari tak ada langsung hehehehehe.

p/s; TQ kawan sbb masih bantu aku mengiganti masa silam memuda aku hahahahaha

aku;
toktuasakti;
11 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^