kenduri; kawin yen; part 3; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Awal pagi lagi aku dah bangun herm (sbb mak aku bising2 hehehehe) dan 1st koje aku mengukur nyor (kukur kelapa). Dan pagi ni dah kelam kabut hehehehe sbb ramai sgt jiran2 sampai untuk masak secara gotong royong. Dan aku gak buat2 le sibuk gak hehehehehe. Aku banyak lepak kat dapur je (lepak gan org tua2) hehehehe.

Aku koje sampai jam 12 tgh ari je sbb aku kene jadi pengapit lagi herm dan pas 2 aku tamat kontrak punya hahahahaha (sbb tak tahan oooooooo). Herm dan maap le sbb aku tak sempat ambik gambo masa pengantin pempuan datang cz aku gak sebk gak koje aku yg lain herm...

Korang tgk je ar gambo ek lagi senang aku tak membebel kan hehehehe













p/s; herm tak kawin pun penat huhuhuhu kalu kawin tak tau ar kan lalalalala

aku;
toktuasakti;
26 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^