turun dari;indera kayangan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

( dari indera kayangan ke brahman indera; aku: )

Akhirnya aku pun turun le dari Kayangan hehehehe tapi sayang tak jumpa pulak bidadari huhuhuhu...

Cam sekejap je aku kat sini herm. Abg ipar aku + kak aku yg hantar kan aku balik hehehe cam biasa. Sepanjang aku balik hujan je dari Perlis ke Ipoh herm dan kemalangan gak berlaku herm cam aku nak datang sini gak ( pi balik kemalangan herm ). Dan sepanjang balik gak aku tido je huhuhuh sebb aku tak sihat huhuhuhu.




p/s; hampes abg ipar aku siap gelak kan aku bila aku duk sebelah gan bini org huhuhuhu siap bawak anak kecik lagi hahahahahaha

aku;
toktuasakti;
18 dis 2009;
indera kayangan> brahman indera;
2.30 petg> 8.00 mlm:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^